loading...
همه طرفداران پرسپولیس
admin بازدید : 367 نظرات (0)

محمد رویانیان گفت: تا به حال تلاشی از سوی کریمی برای بازگشت ندیده‌ام، اما هر وقت احساس کنم که می‌خواهد برگردد شخصا ورود می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت بازگشت علی کریمی، احتمال جدایی چند بازیکن این تیم در نیم فصل و دیدار خود با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

وی درباره دیدار خود با مدیرعامل و سرمربی استقلال اظهار کرد:این محبت آقایان را می‌رساند که به باشگاه پرسپولیس آمدند. من از آنها تشکر می‌کنم. پرسپولیس و استقلال در طول سال چند بار با هم رقابت می‌کنند که حداکثر سه، چهار روز می‌شود، اما باقی اوقات با هم دوست هستیم و نیاز به هماهنگی‌هایی داریم، چرا که هر دو باشگاه‌های دولتی هستیم. بحث تراز مالی و کارهای اقتصادی در دو باشگاه و همچنین تاثیر فرهنگی پرسپولیس و استقلال بر جامعه برای ما بسیار مهم بود. من که کار اقتصادی خود را شروع کرده‌ام، اگر استقلال هم در این میان به جمع ما بپیوندد به سود هر دو باشگاه است. با وجود این که پرسپولیس خیلی وقت است که برنامه‌های خود را شروع کرده است.

رویانیان افزود: در خود فوتبال هم اشکالی ندارد که این دو باشگاه با هم همکاری کنند. ما در طول سال می‌توانیم از طریق برنامه‌ریزی درست به هم کمک کنیم و ارتباط داشته باشیم. آن روز دو باشگاه بزرگ با هم نشست داشتند که البته بازتاب این نشست هم باید درست باشد، اما من دیدم که بعضی رسانه‌ها طور دیگری آن را منعکس کردند. ما در این نشست روی مشکل مالی که با دولت داشتیم، گره‌های مالی دو باشگاه، موضوع اسپانسر و همچنین ورزشگاه آزادی صحبت کردیم. یکسری مسایل اقتصادی هم وجود داشت که من به فتح‌الله‌زاده پیشنهاد دادم.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 27,552